lillamammabitchen

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av LillamammaBitchen - 15 maj 2012 11:31

Jag kan säga så här att kontrasten i detta hushållet är ganska stor nu! En trollunge ligger i kräksjuka (la värsta pizzan imorse  ) och en skitunge har värsta energin. 

När P la sin pizza i soffan imorse så kunde ju inte N vara sämre, han gick runt här och låtsaskräktes hela tiden medan jag städade upp efter P medan hon stod i duschen. Jag kunde inte låta bli att småle åt den lille terroristen som gick omkring med en hink och en handduk och låtsasspydde lite här och där, men alltid i hinken och sedan låtsas torkade han sig runt munnen och på golvet  

Men just nu är det lugnt, P ligger i soffan och kollar på smurfarna och N ligger uppe och vilar.  


Lilla sjuka trollungen  


Duktiga N som läser sig själv till sömns      


Nu ska jag förbereda mig för jobbet. Efter idag är det bara en arbetsdag och sedan har jag 4 dagar av underbar HELG  


  /// LillamammaBitchen       

Ovido - Quiz & Flashcards