lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

CRAZY BITCH ON GEKÅS :D

Av LillamammaBitchen - 18 maj 2012 21:59

Idag har denna lilla terrorfamiljen varit i träslövsläge och terrat Ns farfar och farmor. Man kan säga så att det tyckte det var trevligt att vi kom men när vi åkte så tyckte det nog att det oxå var trevligt. Jag och P har haft stora tappardagen idag. Det har tappats grejer till höger och vänster, medan N har haft stora slå i sig dagen. Han har ramlat och slått sig. Värst var nog när vi kom hem och han ramlade ut soffan och slog i huvudet i bordet. AJAJAJAJAJAJ vilken bula han fick  . Men 5 minuter senare var han sig själv igen  


De två underbara ungarna. Ibland vill man bara sälja dem på blocket, men just nu kommer jag inte ihåg varför jag vill det  


Lite glass vid lekplatsen  


 

Hopp och studs på den stora hoppkudden  


På vägen hem stannade vi till i Ullared, undra vad vi skulle göra där... Jag sprang in i det stora varuhuset och shoppade loss för hela 266,40 kr  


Slå det om ni kan, men ändå köpte jag saker som inte stod på min "lista". Kan ni gissa vad det var för grejer?

Det är så konstigt när man kommer in i det varuhuset, hjärtat börjar bulta och man känner hur bankkortet nästan bränner sig genom plånboken. Man pillar på saker och bara "råkar" stoppa ner dem i korgen eller vagnen. Som när jag kom in idag så hade de framme en massa färgglada plasttallrikar. JAG VET ATT VI INTE BEHÖVER PLASTTALLRIKAR!!! Men ändå började den lilla lilla lilla rösten i mitt huvud " Vi kanske kan behöva dem någon dag, iaf ska på en liten picknick vid en sjö" Samtidigt målar mitt huvud upp en underbar bild i mitt huvud av mig och min lilla terrorfamilj vid en sjö vid solnedgången, sambo står fint vid en engångsgrill och grillar grillspett medans barnen snällt sitter på en rutigfilt och P läser fint till N medan Ludde ligger och lyssnar han med, jag dukar fram på den fina rutiga filten dessa fina, underbara, plstatallrikarna i alla regnbågens färger och vi är en äkta fin reklamfamilj. Där ingen rapar eller fiser medan man äter,,,

MEN! sen vaknade jag upp och insåg att DET kommer ALDRIG att hända! Vi är ingen fin reklamfamilj .

Så på med skygglapparna och så rusar jag i och hämtar det som ska hämtas, Gel till svärmor, Volume Powder till mig och rakhyvlar,,,, och REDBULL det är ju billigt där. JUST DET! Maskindiskmedlet är ju slut hemma... kanske kan jag köpa det oxå, eller JO jag är galen, JAG KÖPER MASKINDISKMEDEL!

Sen snabbt till kassan.

Nu trodde jag att jag var klar,,, men... PLING! Ett sms.

"kan du köpa med väggodis och dricka?" FAAAAAAAAAAAAANNNN! Kan inte ungarna få dricka redbullen? 

Kollar mig snabbt om i kassan, lite ZOOgodis och lite choklad det får duga. RAKHYVLAR! Det skulle jag oxå ha! Det var ju därför jag skulle stanna till här. Ska jag ta en eller ska jag två paket? Jag tar TVÅ! Jag är ju GALEN!!!  


Sen var det dags att betala. Kassörskan kollade på mig med väldigt konfunderad min "Va- Var det allt?"

"NEEEEJ,,, jag har jämt allt annat under mina kläder MOHAHAHAHA"  hade jag lust att säga, men jag bara log och sa glatt "jaaaa, det var allt"  .   

Betalar glatt de 266 kronorna och går till lottokassan och köper dricka till sambo och barnen 


Ja det var mitt äventyr idag.


  /// LillamammaBitchen                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards