lillamammabitchen

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av LillamammaBitchen - 15 juli 2013 23:04

Idag har det varit en seg dag. Kom hem igår vid midnatt och somna vid två.
Man var inte så pigg imorse när man vaknade av det ringde på dörren och att hemtelefonen ringde. Det var stora P som skulle komma på hem över dagen. Det hade krånglat lite med fritids idag för henne och hennes pappa. Så hon fick vara hemma idag :). Jag gnäller absolut inte. Märktes att båda barnen hade saknat varandra :). Sådant ät ju underbart att se :).
Idag har jag tvättat och tvättat. Fattar inte hur vi kan ha så mycket kläder men nästan aldrig något att ta på sig :D det är nog ett ilandsproblem :). Har även hämtat bilen från Borås. Fatta vad skönt det var att köra sin egna bil! Vad jag har saknat Bessie :).
Utöver det har det varit väldigt lugnt idag. N somnade i soffan vid sju. Hade inte hjärta att väcka honom. Han är nog fortfarande lite trött efter en veckas camping. Ludde har sovit bort nästan hela dagen. Han har bara varit ur sin korg för att gå ut och göra sina behov. Ibland önskar jag att man kunde byta med honom :).

Nu är det dags för mig att krypa ner under mitt täcke och njuta av lite sömn :). Jag har ju sovmorgon imorgon. Idag var det sambo som hade sovmorgon, så imorgon är det jag som har det :)

God natt på er :)
Kisses /// lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards