lillamammabitchen

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av LillamammaBitchen - 6 juli 2013 08:44

Hej och god morgon :).
Hoppas alla har haft en bra natt och sovit gott. Jag har sovit si så där bra. Vaknat en del gånger. Sen har vi den fina sången från kajorna som väcker en på morgonen. Jag hade föredragit lite småfågelsång men jag får i alle fall fågelsång. Även om det inte är den fina fågelsången.
Idag är inte riktigt jag och barnen överens. Jag vill åka till stranden och P vill åka till Annelundsparken. N vet jag inte vad han vill, han vill kanske båda :).
Frågan är ju bara om man ska slösa en solig dag på en lekplats :S.

Igår hade vi syjunta här hemma. Det började med att jag sydde en ny kudde till Ludde. Sen ville barnen sy oxå. Så vi tog och åkte till skroten för att handla tyger och stoppning :).

Många fina tyger blev det :)

Kisses /// Lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards