lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

2013-06-20

Av LillamammaBitchen - 20 juni 2013 10:58

Hej hallå   . 

Snart dags för att åka och göra det sista arbetspasset innan semestern   . Eventuellt ska vi oxå sluta tidigare och det tackar vi för   . Kan vara skönt att komma hem i tid någon gång denna veckan. Tycker det är lite tråkigt att komma hem vid halv elva och barnen sover. Fast då får jag ju kvalitetstid med min gubbe. Och det är värt en del. Fast vi båda vet att N vaknar tidigt nu på sommaren. Vi har verkligen försökt med allt för att han ska sova längre men det fungerar inte. Vi har lagt honom senare, vi har hängt upp mörka gardiner i hans rum men inget hjälpler. Så det är bara att se glad ut och låta gubben gå upp med honom medan jag sover vidare en liten stund. Det där sista har varit sant dessa två dagarna   . Men annars är det jag som går upp med honom och låter gubben sova en liten stund till   .

Idag kliar det i mitt avtryckarfinger. Jag vill UT och FOTOGRAFERA!  Men det hinns inte med idag   . Men jag får se det positivt , på tisdag när vi åker på Göta Kanal kan jag trycka på knappen MÅNGA gånger. 

Semestern är ju inom räckhåll. 

Och imorgon är det redan midsommar... tiden går fort nu   . Fast det gör den alltid på sommaren tycker jag. På vintern sniglar sig verkligen tiden fram, som om den har långtråkigt. Fast vi får se om det blir en snigelvinter i år. Eftersom denna vintern bor vi hus och då blir det lättare att kasta ut barnen   . Jag längtar till vår flytt . 1 september bor vi äntligen i ett hus    . 

Så nu är det väl dags att börja göra sig ordning för den sista arbetsdagen på 5 veckor   , sen är det bara slappa som gäller (Gubben tycker vi ska packa men det är ju långt kvar tills vi flyttar eller?! )


 

Snart är det tid för sena kvällar vid stranden med den knasigaste men också underbaraste familjen jag vet om   


  /// LillamammaBitchen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards