lillamammabitchen

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av LillamammaBitchen - 10 juni 2013 18:33

Dagen började minst sagt oväntat idag. Jag vaknade vid fem av att N var ledsen han hade slagit i huvudet i sängen OCH tappat nappen. Att han hade slagit i huvudet var lungt, det var ingen fara men att NAPPEN var borta var det stora problemet. Men mamma fixar och hittade den på  nafs. Sen började han be om att få gå upp och vara vaken. Nja,,, klockan fem var jag inte så haj på det och han var ju inte det heller egentligen. Men jag fick honom att somna om och gick över till min säng för lite mer sömn. När jag vaknade av mig själv två minuter i halv åtta ( två minuter före väckarklockan   ) så gick jag ut ur sovrummet och fann N sovades i soffan utanför våra rum   . Jag trodde ju att han hade somnat om! Men jag hade väl fel. 

 

Lille sötisen. Men han fortsatte sova där rätt länge så jag gick ner och gjorde mina morgonbestyr. P vaknade och n sov vidare. När han sedan vaknade var han inte på humör för något! Mamma låg ju inte i sin säng och allt bara blev fel. Framförallt var det jobbiga att pappa inte hade kommit hem än   . Men han kom rätt snart. 


Efter frukost och annat pill på morgonen beslöt jag mig för att ta med barnen till djurparken. Jag stod och valde mellan djurparken och stranden. Det blev djurparken. Tyckte barnen kunde få slippa strandmorsan en dag iaf   . Men de verkade nöjda med vårat besök på djurparken. Jag blev positivt överraskad när vi skulle äta lunch. Det var gratis för N. För han var under fyra! Helt underbart. Men trots att han mat var gratis så åt han som en häst. Jag var inte så noga med hur mycket han åt bara han åt något. Han började bli gnällig och väldigt bossig. Även P var hungrig och ville gärna bestämma lite   . Tur att de hade mat där   . 


 

Glada barn på djurparkståget   . 



  ///LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards