lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av LillamammaBitchen - 8 juni 2013 19:17

Nu var jag och mina två smågrabbar hemma igen efter en dag hemma hos mormor. Det har varit poolihoppussling hos henne. Sista biten var svår att få ihop. Mamma började undra om tillverkarna hade mätt fel och grejer. Jag blev irriterad och tyckte att någon annan kunde fixa det. Så jag lämnade det och gick och sura i hammocken. Men efter en stund så kom jag på ett sätt som jag ville testa. Jag skulle lyfta upp de två bitarna en bit och se då gick de i varandra :). UNDERBART :). N ville bada i den stora poolen men vattnet var ju svinkallt, han fick känna på det och då ville han inte bada mer. Nu tjatar han om att få gå och duscha och lägga sig. Bäst att göra som diktatorn säger medan han är på bra humör. Ha en trevlig kväll alla kära läsare :)

Ovido - Quiz & Flashcards