lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

2013-06-17

Av LillamammaBitchen - 17 juni 2013 11:09

God förmiddag   . 

Vilken fin måndag vi verkar få vädermässigt. Men en del jobbar ju eftermiddag så jag hinner inte njuta av den   . 

Men jag har försökt njuta i helgen. I lördags var det fint väder och jag och N var på lekplatsen i Annelundsparken och lekte medan syrran var på kalas på Studio Danza. N tyckte det var väldigt roligt men visste inte var han skulle börja leka... Livet är tufft för en tre åring.   

P hade haft hur roligt som helst på kalaset. Hon var lyrisk och berättade att hon ÄLSKAR att dansa. Vilken tur att hon går på dansskola   . 

I lördags var det också en stor händelse här i lilla Svenljunga. Tre toppar öppnade på torget. Självklart så åkte vi dit och köpte glass. Glassen var supergod men upplevelsen var inte den samma. Kändes som om magin var kvar i träslövsläge. Men det är ju något speciellet att köpa en glass på tre toppar i trtäslövsläge och sedan se havet. Här i Svenljunga fick vi istället på Svenljungabor och massa bilar. Men vi kommer ju att köpa glass där igen. Fast detta cafét slår inte orgginall cafét än... 


 

N rider på en orm, han är tuff den lille killen   


   

Glasstajm     



Söndagen var en allmän slödag. Vi gjorde inte så mycket gick hemma och skrota mest. Jag hade noll motivation till att göra något. Vädret var inte heller det roligaste. Ösregn blandat med hagel. Hagel stora som pilatesbollar för flugor   .


 

På två minuter hade vi massa hagel på balkongen. Det händer ju inte så ofta att det haglar så vi stod i balkongdörren som observatörer och förundrades. N tyckte det var COOOLT! Men allt är ju det nu för tiden för honom   . 

P åkte till sin pappa, vi kommer sakna henne denna veckan. Men på söndag kommer hon tillbaka och kommer vara hemma i två veckor   . Tror att både N och P kommer ha en del syskonbråk under de två veckorna. Vi får hålla tummarna för vackert väder så att vi kan vara på stranden eller ute iaf. Då går de inte på varandras nerver på samma sätt   . 


N hittade även ett hål i sin strumpa igår. Detta var väldigt viktig information som man var tvungen att dela med Ludde 


 

Knasbollar   


Ni vet väl om att LillamammaBitchen finns på fb och instagram? Klicka här för att gilla min fb sida och sök på @lillamammabitchen på instagram   . 


  /// Lillamammabitchen

 
 
Ida

Ida

17 juni 2013 22:32

Vilken mysig helg! :) Glassen ser ju sjukt god ut!

SV: Ja det är väldigt lugnande med vatten. Brukar alltid bli lugn vid sjön eller havet. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards