lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

2013-06-13

Av LillamammaBitchen - 13 juni 2013 19:06

Torsdag idag då   . Underbart bara ett tio timmars pass imorgon och sedan är det dags för helg som är UNDERBART   . P ska på kalas på lördagen så jag och N ska väl strosa runt i staden eller så letar vi upp en lekplats   . 

Idag lyckades jag med konststycket att försova mig till jobbet. Jag kommer ihåg att jag jag vaknade och kollade på klockan. Den visade 05:22. Stolt sträckte jag på mig och tänkte "Fasen vad bra jag är! Vakna INNAN väckarklockan!   ". Sen kom verkligenheten knackade med sin 100 kilos slägga och slog mig i huvudet! Jag hade ju försovit mig! Jag skulle gått upp 04:15! Blev lite bråttom och i farten ringde jag till skiftchefen och meddela att jag var på väg     . Bråttom och fullfart så glömde jag borsta tänderna och Ludde fick en snabb, SNABB tur ute i det fria. 


Men efter mina timmar på jobbet så var det ÄNTLIGEN dags att åka hem. Min underbara lilla familj hade bakat en jordgubbstårta idag   . Gissa vad jag åt av när jag kom hem? 

Vi kollade på Sunes Sommar i Grekland. Men helt ärligt så föredrar jag den gamla Sunes Sommar. Men det gör nog vi flesta vuxna   .

 

Mysbus i soffan   

 

Jordgubbstårtan som var riktigt smarrig   


Efter film och tårta så blev det en promenad med barn och hund medan Sambo fixade kvällsmaten. Barnen sprang en bra bit av promenaden. Så det var bara för deras gamla mamma att hänga med   . Vi besökte även Älvskogen och mina barn såg massor av älvor som gömde sig bakom träden   . 


Nu börjar det dags för barnen och oss vuxna att krypa ner i sängs och drömma om morgondagen   . 



 

Fin bild från stranden igår, barnen badade som tokar   . 



   /// LillamammaBitchen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards