lillamammabitchen

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av LillamammaBitchen - 9 augusti 2011 21:31

Idag känner jag mig ensam, speciellt nu på kvällen när Sambo är iväg och hjälper sin kompis i ett garage. Men men,,,, vad gör man inte? Jo, man bloggar om typ INGET!


Efter Sambo hade åkt så trodde vi att N hade somnat gott i sin säng, men det var fel, N hade inte somnat. Han väntade bara på att pappa skulle åka så att han kunde köra lite morsan. Samma gjorde P. Medan jag var uppe och hjälkpte N att hitta ron till somna så hörde jag en liten röst ropa nerifrån "Mammmmmmmmma,,, jag spillde" Jag går ner (ja GÅR ner) och ser att P har spillt ut sin O´boy på golvet och på min filt. Jag torkar och tar med filten till tvättmaskinen. Sen hör jag henne säga "Mamma, jag är fortfarande törstig." När blev jag chefen för all service här hemma? Tänk om jag hade gjort så mot min mamma och pappa. Oj OJ OJ! Jag hade nog fått veta att jag var lite fel ute, men dagens föräldrar är lite "snällare" och kniper och fixar. Jag fixade det delvis eftersom jag inte ville torka upp mer utspilld O´Boy. Jag menar hon är 6 år snart, hon borde väl kunna blanda sin egen O´boy, men jag är kanske en curlingförälder. Jag vet inte...


Nu ska jag nog gå och lägga mig eftersom jag känner att hjärnan är helt tom och ögonlocken är tunga.


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards