lillamammabitchen

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av LillamammaBitchen - 7 augusti 2011 17:10

Jag funderar på om jag ska åka till en djuraffär och inhandla en sådan där aktivitetsboll. Nej, jag har ingen hund... men jag tänkte om jag lägger russin, druvor, kex, majskrokar, äppelbitar eller småriskakor i så kanske, KANSKE vi kan använda den till N. Eftersom han idag har petat i sin frukt i diverse leksaker och sedan suttit länge och försökt pilla ut dem. Sen när han har fått ut en bit ler han stort och säger namnam, stoppar den i munnen och smaskar högt! Sen börjar det om med nästa smakbit av frukten...

Men frågan är hurvida folk skulle reagera på om N skulle ha en sådan. De flesta skulle väl tro att jag har tappat huvudet helt och inte fattar att det är en DJURLEKSAK eller så kommer de ifrågasätta om N kanske är släkt med hundarna... fast undra om han inte är det. Jag menar, han dreglar, bits, ylar (låter som det när han inte får som han vill), han markerar sitt revir när han utan blöja och så skäller han mot andra hundar... hmmmm får nog kolla in hans släktträd tror jag...


  /// LillamammaBitchen

Av LillamammaBitchen - 7 augusti 2011 12:21

Jag tog ingen fridag igår... inte ens en redbull. Bara Hallonsoda och även den smaka en massa socker, varför smakar allt socker nuförtiden?   

Igår var jag och N på Leos Lekaland i Borås och gissa om lillekillen hade det roligt. Han åkte rutschkanan helt själv fast liggande på mage med benen först. Han skrattade så han höll på kikna. Sen träffade en tjej där oxå, de lekte jättebra de två  . Han kanske redan är en tjejtjusare?

Men innan vi åkte till Leos så stannade vi en bilfirma, som hade lagt ut en bil på blocket. Jag hade tänkt att få kolla på bilen och se om den var något att ha. Visst fick jag kolla på den i 5 (!) minuter. Ni förstår ägaren skulle iväg och den andra ägaren pratade i svenska. Och de var besatta av att få veta om jag hade någon man och var min man fanns. Jag var lite rädd där en stund att de skulle kidnappa mig och sälja mig för kameler någonstans. Men snacka om att de hade känt sig blåsta i slutändan när den stackarn som har köpt mig kommer och vill lämna tillbaka mig.  


Det blev en hyfsad dag igår ändå, avslutade dagen med lite Captain Jack Sparrow...   Han är välkommen till min lilla värld när som helst  .


Nu får jag sluta drömma om komma igång med hushållssysslorna medan N sover. Idag kommer oxå P hem  . UNDERBART!


  /// LillamammaBitchen   


Ovido - Quiz & Flashcards