lillamammabitchen

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av LillamammaBitchen - 2 augusti 2011 12:23

Igår kväll fimpade jag min sista ciggarett. Klockan var nästan midnatt när jag gjorde det så man kan säga att jag har klarat 13 timmar som ickerökare. Det svåra var att inte gå ut på balkongen i morse och tända en cigg. Kunde iofs inte göra det eftersom jag inte har några cigg hemma. Men den vanan gjorde mig lite rastlös, det blev så här:  "hopp, vad gör en ickerökare när de har vaknat?".

Jag valde att sätta mig i en barbapappapuff och hoppas atrt jag kom på något att göra.


Igår när jag hade rökt den sista ciggen så hade jag bestämt mig, jag ska lyckas denna gången, i mina tankar finns inget misslyckade. Jag ska lyckas, jag ska inte behöva gå till ica eller preem för att köpa ett paket cigg... Men det var lite svårt igår ändå. Det var som att ta farväl till en kär gammal vän, men det handlar om att spara pengar och hälsan. Har nog blivit lite hjärntvättad av Allen Carr...


 ///LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards