lillamammabitchen

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av LillamammaBitchen - 31 augusti 2012 13:41

Jag tycker om att scrapbooka lite här hemma. Jag är inget proffs och blir ofta ihop limmad med papper och diverse saKER. Därför funderar på om jag ska sälja mina scrapbooksaker på den loppisen som kommer hållas här i Svenljunga i slutet av september. Jag tänkte ju givetvis inte sluta helt och hållet men jag går över till digital scrapbooking. Det är så lätt och smidigt. Man slipper bli ihoplimmad   . Sen kan man beställa bilderna i böcker som man kan bläddra i. Det känns som ett bra alternativ för mig. Slippa de två kartongerna som är fulla med papper och diverse prydnader som man kan använda och istället ha allt lättåtkomligt på datorn. 

Vad tycker ni? 

Jag kommer ju spara på miljön i alla fall   . 


   

Dessa två har jag gjort idag   . 


   /// LillamammaBitchen

Ps. Ni vet väl att ni kan gilla bloggen på fb? Sök bara på lillamammabitchen :) ds

Ovido - Quiz & Flashcards