lillamammabitchen

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av LillamammaBitchen - 9 juli 2012 14:57

Just nu sitter vi alla (jag och P) och väntar på att tiden ska bli rätt så att vi kan åka till stan och bli lite snygga. P ska få en förstärkning och manikyr på sina naglar. Jag lovade henne det när hon slutade bita på naglarna. Så idag ska det bli av. Själv ska jag slänga på lite fransar på ögonlocken. Kommer bli så HET! sambo kommer få svårt att hålla fingrarna i styr   . 

Denna semestern har börjat bra faktiskt. Jag drck två glas vin igår utan att känna söndagsångesten. Men jag är ingen direkt bra vindrickare. Det tog ganska lång tid för mig att dricka två små glas vin. Kan ju skylla på att jag inte är "van"   . 


 

P rockar ALLTID när hon kommer hem :) 


P och N tar ett kvällsdopp   


  

Ovido - Quiz & Flashcards