lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Intressant kväll :)

Av LillamammaBitchen - 18 september 2012 10:29

Igår hade jag en ytterst intressant eftermiddag och kväll. P kom hem från skolan med två av hennes klasskompisar. De skulle tillsammans gå till dansskolan här på våran gata. Jag hade förberett mig på lite tjejtjafs och lite bråk men det hände inte   . När de kom hem så skulle de göra glittertatueringar. Jag hade ju tänkt att åka till ica för att fixa lite saker men istället blev jag fast med att hjälpa dem lite. Lite funkade det oxå    det var ju GARANTERAT roligare än att handla. 

Sen lekte barnen lite medan jag fixade lite mat. 

Efter maten var det dags att gå till dansskolan. Jag tycker det är så roligt att vara där och se hur de dansar. En stor eloge till dansläraren som orkar med några av de busiga ungarna. Jag hade tappat tålamodet flera ggr med dem och slängt ut dem med huvudet före. Men man gör ju inte så. Sen kan jag känna att några av barnen kanske inte är "mogna" för dansen. Men jag säger det igen EN STOOOOOR ELOGE till dansläraren!!!   Hon gör ett toppen jobb!


 

Damen dansar sig fram   .  


Efter dansskolan kom kompisens mamma hit och kollade om vi hade "någon" på besök i Ns rum. Gissa vad? Det hade vi. Det var även denna mannen som huserade på toaletten på övervåningen. Det var en lång man, mellan 175 -180 cm lång, ordningsam och lite militärisk. han ville inget illa. Han ville bara hålla koll på N som tydigen är lite livlig när han sover. Men nu är rummet rensat och N ska få sova ostört. Men det hindrade inte honom från att gå upp klockan halv sex imorse   .  Kanske ska man sätta in spjälsängen igen?   . 

Vi fick även veta igår att P har en skyddsängel. En liten flicka på ca 6 år är tydligen Ps skyddsängel. Det känns ju trevligt. 

Sen bor jag med en som inte tror på att det kan komma besök från andra sidan. Så han var ju lite irriterad igår när ajg ville prata om det. Så jag ringde mamma istället   . 


 

Men nu finns det ingen på besök kvar. N sov gott till halv sex imorse. Sen var det han som kom in till mig och sambo och spökade hos oss. Älskade morgonpigga unge. Synd att du fick två morgontrötta föräldrar   . 


   /// Lillamammabitchen 

 
 
Jessica - Mamma till Max & Leo

Jessica - Mamma till Max & Leo

18 september 2012 11:46

Åh, kan inte du skicka hit henne så jag med kan få mina misstankar bekräftade. Jag blir tokig på alla ljud och bankande här i huset.
Är övertygad att det är någon mer än vi 4 som bor här "/

http://lillafrokenkarlsson.blogg.se

LillamammaBitchen

18 september 2012 22:53

Nja, vet inte om hon åker runt och kollar sådant överallt :D. Du får hitta en egen ;)

 
Sofia

Sofia

18 september 2012 23:00

Roligt med dans, vet inte om ja skulle haft tålamod att lära barn dans faktiskt :)

Ja får min lönelapp en dag efter så vet aldrig va ja får :) Alltid en överraskning! :)

http://bian.bloggplatsen.se

LillamammaBitchen

18 september 2012 23:15

Vi får den dagen innan på jobbet helt underbart :).
Nej det är inte alla som har denna danslärarens tålamod :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards