lillamammabitchen

Alla inlägg den 4 september 2012

Av LillamammaBitchen - 4 september 2012 16:22

I söndags hade P kalas i Borås Bowlingcafé. Det gick väldigt bra och barnen lyssnade bra. Jag var liiite tidig dit men vad gör det om jag tidig för en gångs skull? 

Jag måste ju erkänna att jag själv blev bra sugen på att bowla. Kanske skulle man skaffa barnvakt någon dag och åka och bowla lite. Jag och Sambo på en romatisk dejt där han spöar mig i bowling   . Ja, det får väl ske någongång i framtiden. 

Hon fick två Monster high dockor som hon bara ÄLSKAR! Det var ett väldigt problem att få henne och N att gå och lägga sig på söndagkvällen. Men till slut lyckades jag   . 

N fick en riktig säng i fredags han har kanske inte vant sig jättemycket med den men det går framåt   . 


 

Glöad tjej med sina monster high dockor   .


 

Den lilla tjuven här hemma ligger på toagolvet och spelar på min telefon.   

Ovido - Quiz & Flashcards