lillamammabitchen

Alla inlägg den 31 december 2011

Av LillamammaBitchen - 31 december 2011 10:41

Jag passar på att önska alla ett gott nytt år här och nu, för i kväll kommer det nog hinnas med. Syrran och hennes familj kommer hit och firar med oss. Snällt av dem så att vi slipper äta upp all mat och godis själva  . Vi kommer äta gott, dricka gott och SMÄLLA RAKTER! *YEEEEY*. 

Vi är några av de dåliga människorna som smäller raketer på nyår och påsk. Så jag vill be alla djurägare om ursäkt för detta, men eftersom jag tillbringar större delen av året av att akta mig för att trampa i hundskit och bli utskälld av hundar som står fastbundna utanför affärer så känner jag att jag med gott samvete kan smälla av några rakter två ggr om året. Man kan faktiskt som hundägare träna sin hund för att inte bli rädd för smällare. Men jag antar att många är för bekväma för det. Det är lättare att be alla som smäller av raketer att sluta med det nu på studs  

SÅ FÖRLÅT ALLA ÄGARE TILL SKOTTRÄDDA HUNDAR!


Nu ska vi tala om mina nyårslöften. Dessa är väldigt viktiga...

Jag lovar att 2012:

  • Inte börja träna (har lovat alla andra år att jag ska börja träna, så därför tar jag till ett mer realistiskt löfte iår)
  • Inte var så bitchig (ja,,, det är väl värt ett försök... )
  • Inte ta livet på för stort allvar (kommer ju inte komma levande ur det ändå)
  • Inte banta ( just det, inte banta! Har inte försökt att banta någon gång... men återigen realistiska löften)

Med detta önskar jag er alla ETT RIKTIGT GOTT 2012!


 


  /// LillamammaBitchen


Ovido - Quiz & Flashcards