lillamammabitchen

Alla inlägg den 12 december 2011

Av LillamammaBitchen - 12 december 2011 08:00

Jag kan inte fatta hur fort tiden går. Nu är det bara tolv dagar kvar till den fasansfulla dagen JULAFTON. Fattar inte hur man kan förbereda sig så mycket för en dag och sedan är den borta... ses om ett år igen typ. Men nu är de flesta klapparna klara. Ska åka ner till Ullared en sista gång dagen innan julafton har två klappar kvar att köpa. Men det löser sig säkert.


Jag har lite problem med julen, jag skulle vilja fira den som man gör i amerikanska filmer, i ett stort hus, med en megagran, med massor av klappar, massor av mat men så bor man i landet LAGOM. Man firar i ett lagom stort hus, med en lagom stor gran, lagom med klappar (med en del avvikelser där), lagom med mat. Men en dag kommer jag ha ett megahus och en megagran och massor av mat. Problemet är väl att det blir väl bara jag, sambo och barnen firar där... alla andra har väl andra planer som är lagom mycket firande  .


Nej, nu ska denna gnällkärringen ta och påbörja denna dagen som är full med saker att göra. P är ivägskickad till skolan så nu ska det plockas och tvättas och lagas mat. Sen blir det att åka till jobbet för lite utbildning och dagen avslutas med en lussekväll med Ps klass. Underbar dag. Men jag längtar lite till onsdag då jag har en överraskning till P som innehåller både Timoteij och Eric Saade... Men mer om det någon annan dag   


 


  /// LillamammaBitchen

Ovido - Quiz & Flashcards