lillamammabitchen

Alla inlägg den 19 december 2011

Av LillamammaBitchen - 19 december 2011 11:21

Nu är det exakt 5 dagar kvar till själva julafton. De flesta är klara med allt, en annan har en del småplock kvar att göra. På fredag ska jag till Ullared för att inhandla de sista julklapparna. Har en känsla av att jag inte kommer vara ensam där men men, en mamma måste göra vad en mamma måste göra.

Men en sak jag är glad över är att jag har fått iväg alla julkorten. Jag fick nog iväg dem förra veckan eller om det var veckan därförinnan. Så nu hoppas att alla jag har skickat till har fått sina julkort och att de var lite roligt att få dem istället för räkningar. För helt ärligt, jag älskar att få julkort. De blir liksom något slags avbrott i räkningshavet som brukar ligga i brevlådan.

Iår gjorde jag ordning ett eget julkort i PhotoShop med hjälp av en massa saker i Digital scrapbooking. Jag blev riktigt nöjd  


 

Det fattas ett kommatecken men det tycker jag inte är så farligt, allt är rättstavat iaf  


Så nu ska jag fortsätta denna dagen, än så länge går jag och N i pyjamas och bara njuter av livet, fast vi har iofs matat snabeldraken oxå. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på resten av dagen, men det ger sig nog  .


  /// LillamammaBitchen   

Ovido - Quiz & Flashcards