lillamammabitchen

Alla inlägg den 26 november 2013

Av LillamammaBitchen - 26 november 2013 22:14

Även idag förtjänar jag en klapp på axeln:). Kom i tid till jobbet och sen var det full rulle efter jobbet :). Hämta ljus i Dalsjöfors, åka och lämna dem till svärmor. Sen bar det av till Ps dansskola där jag kunde sitta och låta mig själv komma i kapp med tiden. Sen hem och bli kramad jättehårt av lille N. Sen var det dags förhushållsysslor och samtidigt förbereda sambo kvällsmat. Nu ska jag läsa lite i femtio nyanser av honom ( ni som följer bloggen vet ju att jag har läst den innan men nu var sugen på att läsa den igen ;) ). Imorgon är listan återigen lååååång på saker jag ska hinna med men den viktigaste punkten är nog att försöka få P och N att vara sams en liten, liten, liiiiiiiten stund så jag kan ta ett julkort på dem. Vi får se hur det går.
God natt på er kära läsare :)

Kisses /// Lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards