lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

2013-08-17

Av LillamammaBitchen - 17 augusti 2013 19:04

Dagarna skyndar sig mot flyttadagen. Det är både underbart och jobbigt. Tänk att vi ska lämna denna underbara lägenheten för att få bo i ett hus. Det finns många minnen från denna lägenheten, båda bra och dåliga. Känns lite jobbigt att lämna men samtidigt känns det bra. Vi kommer få vår tomt och ett stort hus att bo och leva i :).
Men mest bävar jag för flyttstädningen. Jag är inte bra på det... Kanske ska man anlita en firma eller låta en avlägsen släkting göra det :).

Idag skulle jag och N kört upp lite mer saker till huset men det blev inte så. Fick istället åka till Knalleland och köpa nya gummistövlar till honom. Han har ju slitit ut sina nu under inskolningen på dagis. Stort hål vid stortån.
Den killen är ingen skoshoppare. Han visste vilka stövlar han ville ha så vi köpte två av samma sort. Sen skulle han ha "springskor". Tyvärr så passar inte alla modeller hans fötter :(. Så vi får ta sådana som passar hans fot, vilket inte alltid passar hans smak.

Nu blir det lite hushållssysslor innan N ska gå och lägga sig. Det är inte kul att städa och plocka bland flyttlådor men det är ett nödvändigt ont i dessa flyttider :).
Jag passar på att gå in ett par skor under tiden :)

Kisses /// Lillamammabitchen

 
 
Ida

Ida

21 augusti 2013 22:50

Sjukt snygga skor! Vart har du köpt dem? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

LillamammaBitchen

27 augusti 2013 09:34

Skopunkten :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards