lillamammabitchen

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av LillamammaBitchen - 8 augusti 2013 15:14

Så där nu har jag varit och tränat för första gången sen semetsern började tog mig bara 8 veckor eller något   . Nu ska jag bli stark igen. Men jag har svårt att träna på gym så vida jag inte är ensam i lokalen. Jag hör hur folk stönar, ser hur en del folk beter sig och framförallt ser hur en del bara är där för att de inte har någon annanstans att vara. jag började med uppvärmning på löpbandet, noterade att det var tyst inne i själva styrketräningsrummet, men det var två killar där inne som tränade. Jaja, det går väl an... efter 40 minuter på löpbandet så gick jag in för att lyfta lite skrot   . 

Men precis innan jag var klar på löpbandet så kom det fyra killar in på gymmet. Men jag tror inte de kan svenska. Det står nämligen på dörren att man INTE ska använda sina "uteskor" inne på gymmet. Dessa fyra killarna gick bara in med sina "uteskor" och började sitt träningspass. Vet att jag låter som en 15 åring, MEN DET ÄR INTE OK! Speciellt inte idag när det regnar och är blött ute. Hur kul var det att ligga på golvet och se all skit de drog in med sina skor! Kanske dags att skriva den där lappen med "uteskorsförbud" på arbiska, periska, turkiska, finska, norska, danska, kinesiska och KANSKE engelska. Men det är väl bara jag som tänker för mycket igen   . En annan sak som jag lite lätt noterade och tyckte var kul, var att de som precis kom dit med sina blöta skor, hade så roliga läten för sig när de tränade. Jag vet jag är lite dum... men jag kan inte låta bli att flina lite i smyg när de inte har värmt upp och när de bara tar i hantel så börjar de stöna. Undra om det var av njutning eller om det var för att det var så jobbigt   ?


Med packningen går det sisådär bra. Har tappat orken och lusten för det, HELT! allt är så stökigt hela tiden och jag klarar inte av det och istället för att ta tag i det så hittar jag andra grejer att göra, som att kolla på distanskurser...   . Kanske skulle man plugga något till VT? Lite juridik kanske? 


 

Tänkte att jag gör som alla andra träningsfreaks och lägger upp en bild på mig   . 



  ///LillamammaBitchen 

Ovido - Quiz & Flashcards