lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Kvinnans regler :)

Av LillamammaBitchen - 7 januari 2013 16:22

Jag hittade kvinnans regler i en bok här hemma. Tänkte jag skulle dela med mig av den till er, läsare. Så kalla dit din sambo/man/pojkvän/fru/flickvän och läs genom dem. Det kan vara dessa regler som räddar erat förhållande eller så kan mannen få en fingervisning på vad det är man har försökt förklara 10000000 ggr   . 


  • Toalettringen har ett syfte. Fundera över vilket och då speciellt anledningen till ringens placering på porslinet.
  • När vi säger att vi tycker om sport betyder det att vi utövar sport, inte att vi sitter vid teven med handen i grenen. 
  • För övrigt så har vi sällan handen i grenen för att vi vet redan vad som finns där och vi har även andra intressen. 
  • En gång i månaden har vi menstration och denna förfogar över hela vårat känsloregister. Se det som en naturkraft från våra urmödrar och ducka så att något inte träffar dig i huvudet. 
  • Om vi är otrogna är det ditt fel. 
  • När vi ber om hjälp med att bära tunga saker, vill vi HA hjälp med att bära tunga saker. När vi ber om hjälp med personliga problem vill vi att du lyssnar. 
  • Det är vi som får företagarnas hjul att snurra genom att skapa en bred fördelning av resurserna via vårt shoppade. Ge oss mest lön och hela ekonomin kommer att blomstra. 
  • Som sagt... sport är något man utövar, det är liksom det som är meningen. Om du vill PRATA sport, gör det med dina killpolare. Detsamma gäller lumparminnen, Biltema katalogen och fistävlingar. 
  • Låtsas inte att du mår bra när du inte gör det. Vi vet före dig hur du mår. 
  • Om du redan vet hur man kör bilen på bästa sätt, besvära inte oss med tjat. Håll tyst eller kör oss överallt. En egen chaufför är aldrig fel. 
  • Det sexigaste vi vet är en man som delar ansvar i hemmet. Prova några veckor med att diska, handla och hålla koll på barnens olika fritidsaktiviteter och vi lovar att gnistra dig till himmelen i sängen. 
  • Om du tycker att vi uttrucker oss diffust är det du som inte har lyssnat eller ställt tillräckligt bra frågor. 
  • Ge oss aldrig svärmors recept på dina favoritbullar. Vi vill inte ta över några av hennes plikter, vi vill vara din kvinna. 
  • Du behöver inte säga vem mördaren är näär vi tittar på deckare tillsammans. Vi har redan räknat ut det för längesedan men inte sagt något av artighet. 
  • Det går att fråga om vägen när man har kört fel. Det är vanligt förekommande och brukar fungera.
  • Vi tycker om skägg. Det är morgonens frukost vi inte tycker om att se där. 
  • Långt hår på män kan vara vackert och häftigt om det finns lika långt hår uppe på huvudet. 
  • Sist men inte minst. Vill du någonsin ha sex igen kalla oss aldrig för mamma! 

Nu hoppas jag att männen har läst det och kommit till insikt   . Nu kanske ni förstår oss kvinnor bättre och när ni har lärt er reglerna utantill så kan vi alla leva i harmoni   


 


   /// LillamammaBitchen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards