lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 9 juni 2012

skolavslutning och traktortidning

Av LillamammaBitchen - 9 juni 2012 09:44

Igår var vi tvungna att gå upp TIDIGT! Det är väl inget konstigt med det. Men det var jobbigt eftersom jag hade sovit ASDÅLIGT på natten. Tror inte jag fick många timmar sömn. Jag vaknade vartannat och trodde det var dags att gå upp hela tiden. Denna veckan har varit hopplös när det när kommer till sömnen. Jag har sovit pissdåligt på nätterna. Det beror inte på N. Han har sovit som en liten klubbad säl på nätterna. Det är nog bara jag som har råkat ut för våga-vägra-sova-bacillen, mot min vilja! Jag vill ju sova! 

Anledningen till att vi var uppe tidigt var för att vi skulle gå på Ps första skolavslutning. Gissa om hon kändes som stora tjejen igår. Men ändå kan man se det lilla barnet i henne  . Men nu har hon SOMMARLOV! Och hon har lovat mig sovmorgon varje dag. Nu ska jag bara övertala N att man kan sova längre än till halv sex på morgonen. 


P på sin skolavslutning  


Sen kom ju skattepengarna igår  . Jag fick mer än jag hade räknat med. Sådant är ju alltid tacksamt. 

Först tänkte jag hade beställt hem de där byxorna från blooming.nu. Men de var en månads levernastid och de hade höjt priset med 100 kr. Då kände jag att det inte var värt det. Nu funderar på om jag ska köpa ett bord med 6 stolar till oss istället. Det blir lite lättare vid kalas och sådant om man har lite mer plats. Men vi får se vad det blir  

Eller så tänkte jag göra ögonfransförlängning... Syrran har gjort det och jag måste erkänna att det blev JÄVLIGT snyggt. Mina ögonfransar är korta och ljusa, det är en pest när man ska sminka sig. Måste ju ta på halva mascaraburken för att någon se att jag har ögonfransar  




Men vi var och storhandlade jag och N igår. N skötte sig jättebra så han fick köpa sig en tidning. Ni kan aldrig gissa vad det var för tidning...




En traktortidning SÅKLART! Denna gick han omkring med hela kvällen igår. Men jag fick stoppa honom när han tänkte bada den efter att han hade spillt lite mjölk på den  


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske åka till Målsryd och städa min bil. Den behöver sommarstädas så att all sand från stranden sedan får plats i bilen. Eller så kanske vi åker och köper lite blommor till balkongen. Jag vet faktiskt inte. Jag vet iaf att det kommer en dam och köper Ns för små jeans vid fyra. Då måste man ju vara hemma  


  /// LillamammaBitchen              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards