lillamammabitchen

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av LillamammaBitchen - 6 juni 2012 11:27

För er som har missat så är det nationaldagen idag. Flaggor ska vaja på topp och alla ska vara glada och trevliga. Vi kommer fira nationaldagen med att städa nu under tiden N sover och sen i eftermiddag bär det av till syrran i Dalsjöfors för att fira hennes födelsedag, som var igår  


Igår när jag kom hem från jobet så satt jag och slötittade på tv och surfade samtidigt. Hittade ett par byxor jag bra gärna skulle vilja ha!

Dessa finns på blooming.nu  .
De har en tävling på facebook nu och jag är med. Det är inte så ofta jag vinner något även om jag deltar. Men ni vet hur tales sättet går "har man inte tur i spel så har man tur i kärlek". Just det. Tänk på det nästa gång ni förlorar  


Nu får jag väl lov att börja med städningen.

Ha en trevlig nationaldag  


  /// LillamammaBitchen    

Ovido - Quiz & Flashcards