lillamammabitchen

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av LillamammaBitchen - 15 februari 2014 10:48

Dagen efter alla hjärtans dag och jag överlevde :). Trots att jag har någon att fira med så blev det inte så mycket firande igår. Han skulle iväg och jobba och jag hade mina saker att göra :).
Idag ska vi iväg och hålla i ett ljusparty hemma hos mor min. Det kommer bli kul. Är ju lite ringrostig men det kommer nog lösa sig efter det ska lillemannen hem till sin farmor och farfar och sova över. Jag blir helt ensam hemma inatt med Ludde men det ska vi nog kunna lösa, fast helt ärligt så tycker jag inte om att sova ensam. Men det är bara att acceptera läget och inse att jag inte har någon bäbis längre :(.
P ska till melodifestivalen i Göteborg idag med sin pappa. Jag är lite avundsjuk men jag tror att hon kommer ha skitkul!

Nu får jag nog sätta fart så att vi kommer iväg som vi ska idag. Måste även ner till Ica och köpa créme fraiche har lovat N kyckling curry till lunch idag. Så då är det bara att hålla det man har lovat.

Fick ont i ryggen innan, vet i sjutton vad det beror på men inte lugnar jag ner mig. Har inte tid med det just nu :).

Ovido - Quiz & Flashcards