lillamammabitchen

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av LillamammaBitchen - 2 februari 2014 16:30

Idag skulle ha varit den stora slöardagen här hemma. Men jag har varit i farten, tvättat massor, städat Ns rum och vardagsrummet nere, bytt lakan, målat lite på Ps byrå och micrat mat som vi fick av mamma igår :). Känner mig stolt efter att ha varit i en riktigt slöperiod länge. Jag har bara gjort det absolut viktigaste. Kanske beror det på att jag har tröttnat på att alltid vara slö och så slog jag sak i saken :) eller så beror det på att det är ljusare liiiite längre på dagarna :). Detta känns faktiskt skönt. Känner mig riktigt huslig. Det är jättekul. Vi har även fått upp lite tavlor som bara har stått på golvet i vårt sovrum sen vi flyttade i slutet av augusti :D. Men nu är de uppe. Vi får hoppas att denna energin stannar kvar hos mig. Jag tycker faktiskt det är ganska kul att städa, tiden går lite snabbare då :). Men nu har jag ju inte städat själv idag :). Jag har ju haft expert hjälp:

N har ju hjälpt till :). Och innan någon gnäller så JA han har rosa backar i sin hylla. Och de funkar lika bra i hans hylla som de gjorde i Ps hylla :).
Nu ska jag ta tag i det som är kvar i Ps rum sen ska jag ta mig en välförtjänt dusch :)

Ovido - Quiz & Flashcards