lillamammabitchen

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av LillamammaBitchen - 5 januari 2014 11:10

Natten har varit lång. N kom upp till mig för att dela säng med mig inatt. Han hade både feber och hosta men var pigg som en piggelin. Han skulle inte somna om, låg och pratade och pratade. Han fick lite hostmedicin så den iaf kunde dämpas. När han till slut hittade en bra ställning att somna i så började han se spöken. Tydligen stod min mamma vid sidan av sängen. Men jag förklarade att min mamma lever, då säger han att det var min andra mamma. Jaha! Vad svarar man på det?
Men till slut somnade han och jag med för en liten stund. För att sova en hel natt med någon av mina barn kan liknas med tortyr. De ligger inte still. Det är som om det kör ett gympapass i sömnen. Men sambo var såpass snäll att när han kom hem från nattens jobb så tog han hand om N i ca en timme. Så jag iaf fick en timmes sammanhängande sömn innan jag gick upp.
Döm min förvåning när jag går upp ur sängen så är N precis som vanligt men han har ju lite hosta men ingen feber överhuvudtaget. Pigg och alert. En annan är ju som en zombie :D.
Idag ska vi till Målsryd och äta trettondagsmiddag hos min mamma. N orkar nog men jag vet ej om jag orkar, men det märker vi :)

Ovido - Quiz & Flashcards