lillamammabitchen

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av LillamammaBitchen - 3 januari 2014 20:06

Här ligger man, 3 dagar in på det nya året, i soffan med världens snuva. Hela kroppen är slö och man känner trötthet i varje fiber. Hoppas detta går över snabbt. I år gav jag inga direkta nyårslöften mer än de vanliga jag brukar ge, att vara en bra mamma och låta barnen vara i centrum :). Mycket kommer förhoppningsvis hända detta året. Jag hoppas vi kan köpa huset vi bor i och att det blir vårt på riktigt :). Sen hoppas jag på att jag kommer i gång med min partylite försäljning ordentligt :). Har min trogna skara köpare och dem är jag tacksam för :). Sen fyller mamma oxå jämt och det planeras för en resa, men jag får se om vi har "råd" att åka med. Måste ju spara pengar till husköpet :). Vill ju låna för mycket av banken.
Jag hoppas verkligen att 2014 ger oss lika mycket glädje som 2013 gjorde. Visst hade man lite motgångar förra året oxå men det måste man ha för att uppskatta de stunderna då man har medgångar :).

Ovido - Quiz & Flashcards