lillamammabitchen

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av LillamammaBitchen - 13 februari 2013 10:37

Jag skojar inte! Rör mig idag och jag kommer skrika av smärta sen kanske jag ger dig en arg blick. Fytt i rackarn vilken träningsvärk jag har idag! Ni som tränar dagligen måste verkligen ha en skruv lös! Det kan inte vara nyttigt att gå och har så här ont hela tiden   . Kanske är det därför alla träningsfreak vill att vi som är lite degsoftisar ska börja träna. Så att vi får känna på denna smärtan...  . Fasen jag har ont på ställen där jag inte trodde att det fanns muskler och så har jag ont i de ställen där jag trodde att jag hade något tränade muskler. Men det visar sig att det kanske bara är munnen (och hjärnan) som är de enda vältränade på mig   . Sen har folk mage att säga det kommer kännas ännu mer imorgon! Det kan jag bara inte acceptera! För imorgon är det dags för träning igen. Och om jag har så här ont då så kommer jag ju skrika för varje rörelse jag gör... Inte okej...   . 


 

Så här känner jag mig idag   . Men jag tänker så här: 

 


  /// LillamammaBitchen i smärtor   

Ovido - Quiz & Flashcards