lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 16 mars 2013

LAT eller bekväm?

Av LillamammaBitchen - 16 mars 2013 20:11

Helgen här hemma började inte som planerat. I torsdags morse när jag kom hem var jag helt slut, ville bara sov. Hade haft lite magvärk på natten medan jag var på jobbet (hade jag skrivt att jag jobbade så hade det nog blivit långa diskutioner om det   , bättre att skriva att jag var på jobbet    ). När jag gick och la mig kunde jag inte riktigt somna. Låg och vred och vände mig, somnade, vaknade, somnade igen vaknade igen så höll det på tills klockan var elva. Då somnade jag. Jag skulle upp igen vid halv ett eftersom jag skulle träna vid halv tre, så jag hade tänkt att hina få i mig lite mat men det funkade så där. Jag vaknade av klockan halv ett, somnade om och vaknade igen vid två! Jävlar vad jag fick bråttom! Det bara att hoppa ur jamisen och i träningskläderna. Med tom mage fick jag träna. Och det gick väldigt bra. Trodde jag skulle må illa men det gjorde jag inte! Inte förrän jag kom hem. Då ballade magen ur totalt! Det blev en annan sorts träning här hemma sen. Lite av sport blev det "kommer jag hinna till toan....?". Så det blev att jag sjukanmälde mig. Hela kvällen låg jag i soffan och slumrade, sen sov jag hela natten och hela fm på fredagen. På fredag eftermiddag tyckte jag att jag kände mig piggare så jag tog med Sambo, N och Ludde på promenad, en kortis bara men när vi kom hem var jag helt slut igen. Kom inte långt från soffan då heller. Idag har jag mått bättre men vad hungrig jag har varit... Småätit (JA! Jag vet att det inte är bra men nu var jag hungrig!!!) och storätit från och till hela dagen   . Men jag har haft liiiite mer ork... har nästan städat klart köket, eller jag har lagat mat och tömt diskmaskinen en gång. Nu ska den tömmas en gång till men jag kommer aldrig så långt   . Kommer andra saker i vägen hela tiden. Jätteviktiga saker! Som att:

  • kolla facebook (någon kan ju ha gillat någon bild eller statusuppdatering eller så kanske någon har anmält intresse till att köpa den där bilbarnstolen   )
  • Jake och Piraterna är ganska bra underhållning, N kommer snart vara stor pojke och snart kommer han inte vilja kolla på film med mig Så tre timmar med honom framför tvn och Aj Aj Kapten är ju inte sååååååå farligt   . 
  • Har någon sökt mig viber? 
  • Wohooo ny Wordfeud kamp ! ( Let´s do this shit and WIN!!!!   )
  • Hunden MÅSTE verkligen ut NU! När var det sist vi var ute med honom? 5 minuter sen,,,? Han behöver säkert kissa ändå   
  • Diskmaskinen var det jaaaa,,, jag är nog lite hungrig... tar det sen. 




Och nu till sist: 

  • Blogga måste jag ju göra idag...   




Men nu har jag ju bloggat, vad ska göra nu? Ta tag i disken? Eller? Jag tror faktiskt jag börjar bli lite hungrig igen, eller törstig eller båda. Jag skulle behöva duscha oxå   . 


 


  /// LillamammaBitchen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards