lillamammabitchen

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av LillamammaBitchen - 1 mars 2013 10:56

Idag ska vi åka iväg. Jag och min lilla underbara, något knäppa, familj. Vi ska åka och hälsa på syrran med familj i Glanshammar :). Syrran fyller år på måndag men vi tänkte åka och hälsa på henne nu i helgen :). N har tjatat om att åka mamma bil länge nu så idag kommet han verkligen få åka i mammas bil. Meningen var att jag skulle ha packat igår så att jag idag kunde ha städat. Det är ju så skönt att komma hem till ett rent hushåll. Men som
Vanligt när jag planerar att göra något så blir det inte riktigt som jag har tänkt mig. Så packa har gjort idag. Men städningen kommer inte hinnas med. Så det blir att komma hem till det man har lämnat. Det är ju knappast så att det kommer försvinna till söndag kväll :D. Jaja, man ska väl ha något att se fram mot :).

Kisses //// lillamammabitchen :)

Ovido - Quiz & Flashcards