lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 7 mars 2013

Ingen träning på en vecka...

Av LillamammaBitchen - 7 mars 2013 10:35

Idag är det en vecka sedan jag tränade sist. Det har liksom inte hunnits med. I fredags packade vi och åkte till Glanshammar, sen var vi ju där hela helgen. I måndags jobbade Sambo och klockan sprang iväg. Jag var iofs på en promenad på ca två timmar med barnen och hunden men jag vet inte om det räknas. Vi gick förbi ett hus som eventuellt ska hyras ut. Hoppas att det ska det och vi får flytta in! En egen trädgård till sommaren hade inte suttit fel   . 

I tisdags jobbade sambo extra igen och när han kom hem skulle jag åka och jobba, likadant var det igår. Idag jobbar inte Sambo utan han är hos farbror doktorn. Vi får hoppas att han får medicin mot sin magvärk, stackarn har så ont hela tiden. 

Jag skulle ha tränat i dag med min PT (Visst låter det coolt och exklusivt "träna med min PT"    men sanningen är att det är dyrt och jobbigt, men det ger resultat   ) , men det fick jag lov att strunta i eftersom Sambos mage går före min träning. 

Jag får väl köra en hemmaträning någon dag, eller så får jag simma imorgon    eller ta en stund inne i gymmet medan de andra badar så kan jag gå in till dem sen, men allt beror på Sambos mage. 


Nu får jag väl börja förbereda mig för jobbet. Så konstigt att mån- ons så hann jag och N massa saker innan det var dags för mig att åka till jobbet, men idag när sambo var hemma så går jag och N omkring i våra One Piece och bar myser och har legat på sofflocket hela fm. Kan det vara så att sambo har dåligt inflytande på oss?   


 

Kloka ord   , jag borde tänka på dem oftare   . 


   /// LillamammaBitchen 


PS: Ni gillar väl bloggens fbsida? Klicka HÄR och tryck på gilla knappen   DS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards