lillamammabitchen

Alla inlägg den 2 september 2013

Av LillamammaBitchen - 2 september 2013 09:05

Då har hästen börjat på allvar känns det som.
Igår kom P hem igen efter en vecka hos sin pappa. Hon var lite nervös för hur det skulle gå att sova här i huset. Jag tycker hon klarade bra. Hon var väl uppe några ggr men till slut somnade hon ordentligt. Idag skulle vi ha gått till hennes nya busshållsplats men det blev så att jag körde henne. Det regnade som sjutton. Man såg ju knappt en meter framför sig pga regnet. Då hade jag inte riktigt hjärta att gå med henne till bussen.
Och N var ju rolig. Idag när vi var tvungna att gå upp i tid bestämde han att sova lite längre. Jag fick lov att gå och väcka honom! Det är inte ofta det händer.
Och när vi kom tillbaka från att ha lämnat P vid bussen så ville han att vi skulle gå och mysa och läsa bok i hans säng. Självklart gjorde jag det. Vi somnade nog en stund båda två :).
Ha en trevlig måndag allihopa

Ovido - Quiz & Flashcards