lillamammabitchen

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av LillamammaBitchen - 13 maj 2013 11:03

Hej och hå! 

Måndag igen. Känns som om det börjar börjar bli väldigt vanliga i dagens samhälle. Helgerna bara springer förbi och man vet inte riktigt vad man har gjort eller om man har gjort något överhuvudtaget...   . 

Igår låg jag bara i soffan med sådan magsmärtor så jag trode att jag snart skulle förgås. Men jag överlevde. Somna hyfsat tidigt igår och vakna av mig själv med ett ryck vid kvart i sex eller något sådant. Kunde ju gått upp då och fått en timme av lugn och ro innan barnen skulle väckas men det gjorde jag självklart inte, jag somnade om i en timme   . Vad ska en stackars människa göra?

Idag är det bättre i magen men inte fullt så bra som jag skulle vilja. Men vem har det perfekta livet? Och ni som tänker "jag" lever i förnekelse   . 

Man kan ha perfekta stunder i livet då allt bara faller på plats men ett fullt perfekt liv tror jag inte på. Gäller bara ta vara på de perfekta stunderna. 


Måndag idag och nattvecka på jobbet   . Skulle hellre tidiga veckan nu eller ett dagtidsjobb. Jobba sju till fyra varje dag. Men man ska vara tacksam för att har ett jobb i dagens läge. Men man måste ju få önska lite   . 


Nu ska jag fortsätta med dagens bestyr, städa Ps rum ORDENTLIGT! Hon har ju det som veckosyssla att städa sitt rum men det har nog fuskats lite så jag städar det ordentligt idag med lillkillen som har bestämt att det är shortsväder idag. Han knallar omkring här i shorts och tshirt. Men men han verkar trivas. 


 


  ///LillamammaBitchen 


Ovido - Quiz & Flashcards