lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

2013-10-27

Av LillamammaBitchen - 27 oktober 2013 10:26

Goddag kära läsare :). Hoppas ni har kommit ihåg att ställa tillbaka klockorna en timme inatt. Det hade jag inte gjort, tur att mobilen sköter det av sig själv :). Annars hade jag kommit en timme för tidigt till alla de ställena vi ska besöka idag :).
Eller alla och alla ställen, ska lämna N hos mormor och sedan ska jag ha en PartyLite visning i Limmared :). Kom på att även jag behöver beställa lite saker så jag gör det på hennes visning :). Hon är ju en kollega så jag kan ju få mina saker snabbt sen när hon får sin leverans :).

Denna veckan som kommer verkar bli fullbokad av massa saker. Tror vi har något varje dag. Och det är ju skönt det :). Dumt att vara rastlös ;).
På fredag ska P ha halloween fest här hemma. Så igår testade jag att göra cake pops. Det är lite pyssel med att göra dem men det gick ( kanske inte så bra som jag ville det skulle göra). Min snälla vän Iris kom till min undsättning och agerade testkanin. Hon godkände dem, det gjorde även Noel men sambo däremot godkände dem icke! Men smaken är ju som baken... 2 av 3 var ju inte illa :).

Detta var jag förväntade mig :)

Detta blev resultatet, ser ut som köttbullar med brunsås och strössel. Men de gick att äta :). Ska nog testa ett annat recept till festen ;)

 
 
En plats i solen

En plats i solen

27 oktober 2013 20:44

Var på partylite visning igår. Finns så mycket fint man vill ha! :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

LillamammaBitchen

27 oktober 2013 23:58

Ja det finns mycket fint man önskar att köpa där :). Världens bästa extraknäck, jag kommer ut och träffar nytt och trevligt folk :). Underbart :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards