lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

2013-10-03

Av LillamammaBitchen - 3 oktober 2013 11:29

I ett tag nu har jag haft en längtan eller kanske kan man kalla det för ett sug. Jag är så sugen på att åka till Öland igen, nu på hösten och se hur det är nu där. På sommaren är det ju underbart. Men jag skulle vilja uppleva Öland på hösten. Eller så har jag bara en reslängtan. 

Det har hänt att tanken har slagit mig när jag har varit på väg till jobbet att ta höger i en korsning ( där jag alltid tar vänster för att komma till jobbet) så bara åka och åka och åka och sedan komma fram till Kalmar och sedan köra över bron och komma till Öland. Men jag är ju en redig människa och tar ju alltid vänster i den korsningen och åker till jobbet   . 

Vet inte varför jag har ett sådant sug att åka dit. Har inte en aning! Det kan ju vara lite irriterande i sig. Men det är kanske Ben och Jerrys glasscafé i Kalmar som lockar mig. Jag vet inte. Eller så är det alla roliga minnen från Öland som lockar mig. Helt ärligt jag har inte en aning. Men jag kommer iaf få ta en liten tripp i helgen. Jag och barnen ( och Ludde)  ska till Örebro och fira barnens kusiner där :). Så imorgon på förmiddagen åker vi.  Jag menar, Öland, Örebro båda börjar ju på Ö så det borde vara nästan samma sak   . Nu ska jag göra mig vacker inför jobbet. Sista arbetsdagen för denna veckan idag. Sen är det helg och då är vi hos syrran och gottar oss *LÄNGTAR*


 

Jag och N myspussas på Öland i somras   


 

Strandpromenad i solnedgången   


Kisses /// LillamammaBitchen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards