lillamammabitchen

Alla inlägg den 6 november 2011

Av LillamammaBitchen - 6 november 2011 12:12

dag har jag anmält mig till en loppis som kommer äga rum här i lilla Svenljunga på lördagen den 12/11 klockan 13:00.

Nu vet jag att jag inte har så många läsare men några få har jag allt, så om alla ni som läser kan vidarebefodra att det är loppis här i Svenljunga på Parkgården den lördagen så vore det tacksamt. Jag behöver verkligen bli av med en massa saker. Känns som sakerna har tagit över vårat liv  

Men det kan vara skönt att bli av lite asker. Så idag ska jag och P gå genom hennes rum och se vad hon kan tänka sig att avvara. Så jag hoppas att man kan sälja allt möjligt. Jag har både heminredning och barnsaker att sälja.

Så ta med den tjocka plånboken till Parkgården i Svenljunga på lördag. Ni kommer säkert hitta många fynd där   (Speciellt i vid mitt bord  )


 /// LillamammaBitchen  


Ovido - Quiz & Flashcards