lillamammabitchen

Alla inlägg den 9 april 2014

Av LillamammaBitchen - 9 april 2014 10:29

Hej hallo! Det var ett tag sedan jag hörde av mig :).
Så är det ibland :).
Jag kan inte låta bli att störa mig på Aftonbladets betaltjänst "plus". Varför lägger de alla ekonomi artiklar där i? T.ex idag så såg det ut så här:

Ja, om jag ska vinna mot banken så måste det vara en DUNDERartikel som innehåller all information jag behöver för att kunna vinna över banken och att banken håller sig till artikeln då jag kommer och ska ha mitt räntesnack. Annars tänker väl inte jag betala 99:- i månaden. Här om dagen så fanns det någon artikel som som kunde berätta hur jag sparar pengar. Givetvis så ville de att jag skulle betala 99:- i månaden för att läsa just den artikeln men jag valde att "spara" de 99:- och scrollade förbi. Så lätt var det att spara pengar :). Sen att jag troligen la de pengarna på något annat som jag säkert behövde mer än att lära mig att spara pengar hör ju inte hit :).
Undra om man kan kolla i Aftonbladets app vilka annonser man finner intressanta och om de tillhör plus, så kanske man kan köpa tidningen istället? Finns den annonsen däri tro? För då betalar jag ju bara 13 (?) kr för att läsa den artikeln. Det ska jag testa någongång :).
Kisses /// lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards