lillamammabitchen

Alla inlägg den 1 april 2014

Av LillamammaBitchen - 1 april 2014 23:00

Skulle gå och lägga mig i tid. Ja, det gick ju inte riktigt som planerat. Kan bli så när man pratar med syster yster :D. Men det var inte det jag skulle berätta. Jag måste få berätta för er om min hall ( vår hall ). Den är överbelamrad, av skor. Man kan tro att vi som bor här har fler än två fötter. För i hallen finns det 6 par skor som tillhör lilla fröken P ( ganska många skor för en dam som bara är hemma varannan vecka ), 5 par som tillhör min älskade sambo ( vad jag vet så har jag bara sett honom använda två av de paren) , jag har 4 par ( jag kan förklara varenda par och vad jag vet så använder jag varje par , men jag saknar ett par bra promenadskor ;) ) och på sista plats så har vi N med sina 3 par skor ( innan var det bara ett par allvädersstövlar men idag utökades det med två par läckra vårskor ;) ). Så om min matte stämmer så finns det 18 par skor i vår hall. Vi ska inte gå in på finskorna i garderoberna eller de för små skorna jag har gömt lite här och där. Men var gör man av gamla, för små skor? Finns det någon skoåtervinning? Man kan väl inte bara slänga dem i soptunnan som gårdagens sopor? Det är ju SKOR vi pratar om!!! :). Kan någon hjälpa mig med dessa viktiga frågor?

Sov gott /// Lillamammabitchen

Ovido - Quiz & Flashcards