lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 3 mars 2014

I mitt huvud just nu...

Av LillamammaBitchen - 3 mars 2014 23:15

... Tamdadam, måste sova. Barn vaknar imorgon, hund behöver kissas imorgon. TANDLÄKARE IMORGON!!! Undra om tandläkare har någon sjuk läggning? Är det normalt att vara intresserad av tänder? Får vampyrer hål i tänderna? Klart de får! Det finns ju något som heter blodsocker. Vad är blodsocker? Kanske ska jag googla det? Äsch, orka jag ska sova!!! Sov NU!!! Är det bara jag i detta i hushållet som är astrött på dagen men har sömnproblem på natten? Klart det är! Alla andra sover ju. Barnen är ju aldrig trötta. Fast de somnar som två små ljus på kvällen. Men trötta är de inte.
Kanske ska jag smyga ut och ta en cigg? Nej, ingen bra idé. Då blir jag törstig och då dricker jag och vad händer sen precis innan man somnar? Jo jag blir kissnödig! Och eftersom jag ändå är uppe så kan jag ju passa på att smita ut och ta en cigg... Ni ser kanske den onda cirkeln?
Hur kommer det sig att en mage kurrar?
Trallllaaaalaaaa
Jag borde kolla på arbetsförmedlingen, bara för skoj skull. Kan ju inte söka några jobb där precis. Krävs ju massa studier för att ens kolla på ansökningarna. Städerska! Då ska man tala thailändska flytande. Då kommer jag inte så långt i den ansökningskön. Hur har folket det i Ukraina? Och när ska Putin få sig ett ligg? Han behöver det den stackarn.
Humhumhumlegården... Snart är det sommar!!!! Tur det är så trött på mina vinterkläder. Måste rätta Lottot någon dag! Kanske imorgon innan Ps dansskola. Hinner jag det? Åhhhh, måste ringa en dam om en PLvisning oxå. Inte nu men imorgon. Vila ska jag hinna göra innan jobbet oxå. Annars blir det lätt gnälligt.... Nu måste jag sova! Seriöst... Ska man räkna får eller försöka tömma hjärnan. Pffft! Tömma hjärnan *hahahaha*. Jag är väl ingen mumie heller!!!
Imorgon fyller syrran 40 år! Det var som sjutton. Tur att man har gjort förberedelserna till det redan... Hmmmm vad ska man köpa till N när han fyller år? Han har ju nästan allt en fyraåring kan önska sig, bortskämda unge. En annan fick ju leka med kottar, typ!
Sova var det ju! En lyx som många tar för givet... Om man ändå skulle smita ut? Bara snabbt... Och räkna hur många ggr jag måste upprepa cirkeln innan jag somnar. Kanske är det så att jag har svårt att somna pga nikotinbrist.... Eller så kanske det är en ande som suger åt sig min sömn... Häpp, ingen ande!
Men nu blev jag rädd... Måste gömma mig under täcket, god natt....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Skapa flashcards