lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Mamma- pappamys

Av LillamammaBitchen - 29 mars 2013 15:03

Vi har nyss checkat in på Vann spa och hotel i Brastad.
Inga barn bara vi två. Känns lite tomt. Men vi kommer nog överleva en natt utan barn och vovve. Men vad gör föräldrar när de är barnfria?! :D. Jag vet nog vad en del av er tänker... SNUSKISAR!!! :D.
Men jag ser fram mot att testa de olika poolerna, djävulsgrytan låter intressant. Ispoolen kommer jag nog strunta i, det låter för kallt.
Ha en trevlig påskhelg läsare :). Hoppas ni inte hittar hästkött eller något annat otrevligt i era ägg :D.

Detta gör föräldrar när barnen inte med, de kollar på tv, I SÄNGEN! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Skapa flashcards