lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Börjar man bli gammal?

Av LillamammaBitchen - 26 september 2012 16:41

Igår var jag hos frisören och fick lite färg i håret och blev av med några millimeter. Men nöjd blev jag   . Medan jag satt och väntade på att färgen skulle fastna i mitt hår så läste jag i cosmopolitan. Ni vet BIBLEN FÖR DE MODERNA KVINNORNA!!!   

Men jag märkte att jag fattade nästan inget av det som stod i den. Det handlade om skolan och om bråk med 15 åriga pojkvänner. Jaha... Tydligen har jag passerat cosmopolitans "bäst före datum" för de moderna kvinnorna. Men en mening fick mig verkligen bli förvirrad. De var någon artikel som handlade om att slappna av. Det stod något i stil med att "någon av dina kompisars päron har säkert en sommarstuga du kan få låna". Kanske är jag fortfarande lite blond i hjärnan även om jag har rött hår nu, men jag började fundera på om päron ska ha hus. Nu tänkte jag på frukten päron! Men efter 5 sekunder fattade jag! Päron = Föräldrar! JAAAA Det är ju klart   . 

Sen fanns det en artikel hur man ska tolka "hans" sms. Jag behövde inte läsa den. Min sambo skriver inga hemliga koder i sina sms. Eller? Kanske är " stannar du på ica och köper mjölk?" en kod för "shit jag har hunnit göra det jag lovade, snälla ge mig lite mer tid och stanna på ica och köp något"? 

Eller "Har du varit på ica dag?" kanske betyder att rymdvarelserna är på väg och han vill ha oss ut ur lägenheten för att rädda oss. 


Nej, jag får nog inse att kryptiska sms och miniweekends i min ensamhet i kompisens pärons sommarstuga inte längre gäller mig.   


 

Men jag blev lite snygg(are) iaf   


  /// LillamammaBitchen

 
 
Hillerström

Hillerström

28 september 2012 07:40

Så snyggt det blev! =)

http://blogg.bastic.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards