lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

En liten tjuv.

Av LillamammaBitchen - 28 augusti 2012 11:46

Vi har en liten tjuv i detta hushållet. Saker försvinner, främst min mobil. Man trodde man hade lagt den på en säker plats men sen när man går för att hämta den märker man att den är borta! Då kollar man i soffan och ser detta: 

 

Tur att man har en sådan lätt telefon att en tvååring utan problem kan hitta sina spel och SVT appen. Den ungen är makalös när det kommer till mammas telefon. Han har kunnat låsa upp den länge nu. Kanske vore det något som apple inte hade räknat ut. Att om man gör en lätt mobil så kommer även de små använda den... Men men. Det är väl bra att N kan använda den så att jag får en chans att ta hand hushållet medan han är upptagen med spela. 


Igår kväll testade vi att åka balanscykel med N. Han fick en av sina farföräldrar när han fyllde 2 år. Han har inte riktigt fattat hur man ska göra men igår gick det jättebra. Det var ju bara det att det inte var en cykel. Han hade en motorcykel, precis som sin gudfar. Det var han stolt över. Han log nästan hela tiden   . 


 

Sen var han nogrann med att han skulle hjälmen på sig. Men det kommer väl ändra sig när han blir äldre skulle jag tro   . 



 
 
Ida

Ida

28 augusti 2012 19:27

En söt liten tjuv! :P

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

LillamammaBitchen

28 augusti 2012 23:16

Ja, det är de som är de farligaste tjuvarna ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Presentation


Bloggar om livet som mamma till mina två underbara ungar, Philippa, P i bloggen, och Noel, N i bloggen.
Älskar att fotografera och leka i PhotoShop. Bloggningen sker när det finns tid över för det :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards