lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

Då var helgen här igen :).

Av LillamammaBitchen - 7 juli 2012 18:57

Nu är det dags att fira helg igen   . Men detta är ingen vanlig helg. Detta är helgeninnan semstern så nu får man ett smakprov på hur det kommer vara restrerande 4 veckorna   . Undra hur jag ska klara av att gå tillbaka till jobbet efter semstern men man måste väl det, risken är ju att man blir för slapp om man bara sitter hemma och glor resten av livet   . 

Så i 4 veckor ser jag fram mot sovmorgon VARJE dag, snälla glada barn och massor av sol. Okej, det där sovmorgon kan jag nog bara ta och glömma. P har lovat att väcka mig lagom till att sommarlov börjar på tv. Men lite sovmorgon blir det ju då.


Men det viktigaste med denna helgen är ju givetvis att P kommer hem imorgon. Men vi lånade henne en stund idag för att åka på kalas. Det var ett grymt kalas i en grym familj   . 


 

Lille N är trött och har kidnappat min telefon   . 


 

Just relax   . 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards