lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Tankar

Av LillamammaBitchen - 31 januari 2012 23:38

Hemkommen från ett arbetspass som jag inte alls är nöjd med. Vet inte varför min hjärna känns som den innehåller gröt och jag har svårt att uppfatta de lättaste sakerna just nu. Kanske är det för att den full av miljoner små små tankar. Men Det är sådan min hjärna smockfull av små små tankar som tar väldigt stor plats. 

Men min kära dotter ringde mig idag när jag skulle gå på rast på jobbet. Alltis lika roligt att prata med henne. Tänk om man kunde vara 6 år och inte ha så stora bekymmer som man har nu för tiden. Då var ju största problemet att fråga chans på den snygga killen  .  Vilket man ALDRIG gjorde själv utan man skickade ju en kompis... 


Mina tankar denna dagen har mycket rört sig om flytt. Jag vill så väldigt gärna flytta hem till min hemort igen, men eftersom jag och Ps pappa har gemensam vårdnad så blir detta mycket svårare och just för att hon bor växelvis hos oss. Flyttar vi inom denna kommunen så är det ju inga problem med skolskjuts och likande men flyttar vi utanför kommunen som till min hemort så kommer vi få betala för skolskjutsen. Och det var inte billigt... jag känner mig väldigt nere pga av detta. Jag vill givetvis inte ändra på Ps rutiner med det växelvisa boendet. Ibland tycker jag att myndigheterna är så nedrans jobbiga. Alla dessa lagar och likande som måste följas... Usch.


  /// LillamammaBitchen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Ovido - Quiz & Flashcards