lillamammabitchen

Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Sorry, Jag har semster :)

Av LillamammaBitchen - 29 juli 2011 13:31

På grund av att jag har semster så har även hjärnan gått på semester. Därför blir det inte så många blogginlägg just nu. Men vi kom hem från Varberg i onsdags. Det var nästan så att jag blev sugen på att äga en egen husvagn, men det blir nog inte det på några år. Man ska ju ha tiden till att vara där oxå och eftersom sambo jobbar på helgerna och jag på vardagarna så kan vi inte direkt vara där tillsammans så mycket. Jag kom med förslaget att han kunde vara där på vardagarna och jag på helgerna. Men det var nog ingen bra idé eftersom vi då inte träffar varandra så mycket. Eller kanske var det en bra idé  

Vi hade det jättetrevligt på träslövsläges familjecamping. P försvann med sin cykel i stort sett samma sekund som vi landade där. Men det är ju så med campinglivet, barnen försvinner, lille N fick vara med oss vuxna och det var nog inte så jättetrevligt eftersom han försökte rymma hela tiden  . Vi åt jordgubbar varje morgon och kväll, sista kvällen fick jag ont i magen av jorgubbarna  . Men det hade släppt till onsdagmorgon  . I tisdags så tog vi en liten promenix (P cyklade, N åkte vagn och jag och sambo gick) till tre toppar. Snacka om godaste glassen när vi väl kom fram, vi fick stå i kö en stund men det var det värt. Sen promenerade vi till minigolfen, jag trodde faktiskt att jag skulle vinna, eftersom på de första banorna så hade jag minst slag, men efter att sambo hade lånat min boll, gick det S-K-I-T, så tror jag att han la någon förbannelse på den.


På onsdagen så åkte vi till marknaden i Varberg, måste erkänna att det var jättemysigt. VARMT, men mysigt. Efter marknaden var det dags att åka till husvagnen och packa in alla sakerna i bilen för att bege oss hemåt. På vägen hem stannade vi till vil Åkulla bokskogar. Jag var inte så imponerad av den när vi började gå men efter en stund blev det riktigt mysigt. Tills vi såg den första grodan, sen ville jag bara till bilen och hem, till mitt grodfria hushåll...


Glassen på Tre Toppar var riktigt god, tyckte N     


 

Såpbubblor   


Visst är vi fina?


   

P i Bokskogen   


  /// LillamammaBitchen  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LillamammaBitchen - 23 juni 2014 11:44


Hallo alla! Det var ett tag sedan jag var här och skrev. Men blogglusten har funnits, det kan jag lova. Var bara jag som hade glömt lösenordet. Ibland är jag lite orolig för mig och mitt minne. Jag kan glömma saker väldigt fort, typ samma sekund som...

Av LillamammaBitchen - 7 juni 2014 20:33


Fullt ös medvetslös! Det är väl så man kan sammanfatta Ns dag idag. Jag har haft en allmän "orkar-inte-göra-något-dag" idag. Vet ej vad det beror på! Det har känts som om jag har varit bakfull, men jag har inte ju inte druckit något starkare än redbu...

Av LillamammaBitchen - 5 juni 2014 19:39


*GÄÄÄÄÄSSSSSSSSP* här sitter man i bilen efter att ha spenderat på tok för mycket pengar ( enligt mig ) inne det stora varuhuset som många vallfärdar till, även vi tydligen. De flesta, normala människor ÄLSKAR att åka hit medan jag ( den onormala män...

Av LillamammaBitchen - 25 april 2014 18:28

Tjohooo då har det varit helg i några timmar :). Än så länge har jag bara hunnit fira in helgen med att städa undan påsken. Men det är ju alltid något :). Denna helgen så ska det bakas och förberedas lite för Ns 4 års kalas den 1 maj :). Bara att ins...

Av LillamammaBitchen - 20 april 2014 00:10


Hoho! Nu har påskafton gått över till påskdagen. Men det känns likadant som det gjorde för ett tag sedan. jag är bara lite tröttare nu. Apropå trött. Snacka om att ungarna har varit trötta i flera dagar nu. På kvällen slltså inte på dagarna. Kan det ...

Presentation


Bloggar om livet som mamma till mina två underbara ungar, Philippa, P i bloggen, och Noel, N i bloggen.
Älskar att fotografera och leka i PhotoShop. Bloggningen sker när det finns tid över för det :)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok :)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards